Khamis, 15 Julai 2010

Beauty Gurah Vagina


1 botol (60 biji) $35.00


Aturcara makan : 1 biji pagi dan 1 biji malam.
Harus minum air banyak.
Pantang larang : tidak boleh minum air kelapa dan jeruk yang berair.
Dilarang keras bagi wanita yang mengandung.


Bahan-bahan dan khasiat Balqis Gurah Vagina :

1) Raja Satong – untuk merawat semua jenis barah, paru-paru, hati dan penyakit dalam tubuh.

2) Rambai Hutan, Akar jering, Akar Kerdas, Akar Gorek, Akar Petai, Akar Tebu Gajah, Akar Tekak Biawak dan Prakchin – untuk merawat medu dan uluran dan semua jenis angin dalam badan.

3) Urat Papan, Akar 100, Kerbau Jantan, Akar Sarsi – untuk merawat semua jenis penyakit urat saraf.

4) Ubi Pange – untuk merawat senggugut, buasir dan semua jenis luka dalam badan.

5) Kacip Fatimah, Mas Cotek Jantan dan Betina dan Bunga Pek Ma – untuk merapatkan dan menguatkan otot-otot vagina.

6) Tongkat Ali Hitam, Stunjang Bumi dan Ubi Jaga – untuk kesihatan, penyakit jantung dan kencing manis.

Testimoni:

1)Puan Rahmah usia 80thn dari Kota Bharu, Kelantan – setelah dirawat dan mengguna Gurah Vagina selama beberapa minggu, suaminya yang sering menjauhkan diri telah kembali ke pangkuannya.

2)Puan Jamilah usia 35thn dari Shah Alam – suami dah nak ceraikannya kerana dikatakan bahawa vaginanya seperti kacau teh. Puan Jamilah mempunyai anak 5 orang. Setelah menjalani rawatan dan menggunakan Gurah Vagina selama 2 minggu, suaminya membatalkan kes penceraiannya kerana dikatakan isterinya dah kembali seperti ‘dara’.

3)Che Gu Rahmah dari Kota Bharu, Kelantan – dengan tersenyum lebar memberitahu bahawa suaminya terkejut besar kerana beliau seolah-olah perawan semula hasil dari penggunaan Gurah vagina dalam masa seminggu sahaja.

4) Pn. Wong, seorang guru dari Kota Bharu memberitahu bahawa beliau telah bebas dari masalah fibroid. Pada mulanya beliau tidak percaya akan herba tempatan dan lebih suka menggunakan produk impot. Setelah menghabiskan wang beribu-ribu ringgit namun masalah fibroidnya semakin membesar. Akhirnya beliau telah diperkenalkan tentang kebaikan menggunakan Gurah Vagina. Kini beliau telah bebas dari masalah fibroid.

5) Pn. Mariam dari kota Bharu telah disahkan oleh Doktor mepunyai fibroid 10cm . Beliau di cadangkan oleh rakan nya menggunakan gurah vagina dan akhirnya setelah menggunakan 3 botol, fibroidnya tiada lagi.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan